Robienie biznesu w internecie to dziś skomplikowane zadanie, ogromna konkurencja powoduje, że powinno się się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych kontrahentów, aby byli skłonni w tym momencie u nas zostawić własne pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli upowszechnianie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie może być mylony ze zwykłym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itp. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przekształceń, ale najpierw trzeba taką listę posiadać. Jeżeli już mamy i chcemy, by zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo istotne odpowiednie dobranie grupy docelowej - na tym polega optymalizacja przeróbek. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: reklama sklepu internetowego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz