Kogo nie ma w internecie, ten nie istnieje - jeszcze ostatnio tak mawiało się pomiędzy młodzieży, jednakże dziś stwierdzenie to tyczy się też firm. Przedsiębiorstwa, które rezygnują z reklamy w internecie, są zazwyczaj na straconej pozycji. Brak witryny internetowej albo profilu w mediach społecznościowych może skutkować brakiem jakiegokolwiek zainteresowania ofertą.



Firmy, które wykorzystują do reklamy choć pozycjonowanie stron, znajdują o wiele więcej klientów, a dodatkowo zyskują ich stałe grono.
Jeżeli przedsiębiorstwo wybiera rozpowszechnianie strony w sieci, może posiadać gwarancję, że nie tylko znajdzie nowych klientów, ale również utrzyma się na rynku w czasach kryzysu. Będzie bowiem istniało w świadomości wielu osób, które choć raz, przypadkowo, trafią na jego stronę w sieci. Ponadto, SEO spowoduje, że strona firmy będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google jako jedna z pierwszych. Dzięki temu dotarcie do jej oferty będzie o sporo szybsze i łatwiejsze. Badania wykazują bowiem, że internauci przeglądają tylko pierwszą albo pierwsze 2 strony rezultatów wyszukiwania, jakie zostaną im przedstawione. Jeśli strona firmowa pojawi się dopiero na dalszej stronie wyszukiwania, prawdopodobieństwo jej odwiedzenia znacznie zmaleje. Tym samym pojawi się ryzyko, że żaden użytkownik sieci internet na nią nie zajrzy.
W pozycjonowaniu stron przedsiębiorstw ważne jest przygotowywanie treści firmowych z odpowiednimi frazami, linkowanie, a również tworzenie artykułów do pozycjonowania na tak zwany długi ogon. Dzięki takiemu podejściu do tematu istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że strona firmowa będzie odwiedzana przez użytkowników internetu częściej niż strony przedsiębiorstw konkurencyjnych. Daje to szansę na zwiększenie profitów firmy , a dodatkowo na rozszerzenie obszaru jej działalności na całą Polskę oraz za granicę. Jest to możliwe dzięki narastającej popularności zakupów w internecie, które są o sporo wygodniejsze i szybsze niż zakupy tradycyjne - stąd wybiera je coraz większa liczba osób bez względu na to, jakich produktów poszukują.
Warto sprawdzić: kurtmedia.com.pl/marketing-i-reklama/pozyskuj-linki-z-dobrych-zrodel.

0 komentarze:

Prześlij komentarz