Kalendarz jako forma reklamy

Jednym z celów stawianych sobie przez reklama jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest posiadać je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stateczne relacje biznesowe.



Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można ażeby na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma natomiast tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć całe 356 dni w roku. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą reklamy częstokroć. Wiesza się przecież kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie bardzo dobrze będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko w bieżący miesiąc, ale także w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im dobry nadruk. Powinno się na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może także być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele uzależniony jest od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie wartościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać cały rok. Chcąc korzystać z takiego pomysłu marketingowego, należy mieć na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można także dawać go na początku tego, którego tyczy się.
Polecamy: http://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio.

0 komentarze:

Prześlij komentarz