Jednym ze sposobów, w jakie obecnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym schemacie i na potrzeby różnorakich firm. Nie nieprosto się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niewielkich karteczek.
Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze często nosi się w portfelach. Choćby powinno się przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal natomiast można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą również wyglądać przeciwnie. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, ale i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się też kalendarze książkowe dla firm. Takie jednak najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy lub jej właściwym klientom i kontrahentom. Nie można zakupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej sytuacji drukuje się wyłącznie na zamówienie. Czasem takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Sprawdź tutaj: producent kalendarzy.
0 komentarze:
Prześlij komentarz